Bobi Dumitraș de la Fără Zahăr - iUmor - Artist român

Tu îl cunoști pe Bobi Dumitraș? 
Nici eu nu-l cunoșteam până anul trecut când am văzut fragmentul ăsta din grozava emisiune iUmor.
Era să fac pe mine de râs.


Băi, eu n-am să-ți zic pe unde locuiește băiatul ăsta, și nici n-am să-ți explic când și din cine anume s-a născut, cu cine-i însurat, dacă-i gay sau bisexual, ori dacă merge la sală.
Nu-s stalker.
De fapt, n-am timp să caut pe net că n-am de unde să știu altfel.
Sigur are o pagină pe Wikipedia, caută tu dacă ești curios.
A, e moldovean. Asta știu pentru că vorbește pe limba mea.

Bobi Dumitraș este un artist român foarte eclectic.
El este compozitor, poet, cântăreț, comedian și cred că multe altele, dar nu vreau să zic ce că atât știu precis că e.
Omul ăsta lucrează enorm de foarte mulți ani și se vede că nu i-a fost ușor să ajungă unde este acum.
Și nici acum nu este unde ar merita, zic eu.
Poate și de-aia îl apreciez, respect și admir așa de mult.

Ai auzit cântecul Dunitru? 
Dacă nu, rectifică imediat.
Dar Sandu? 
Nu?!!!!!
Du-te pe YouTube în acest moment și scrie Fără Zahăr.
Îți garantez că vei râde de te vei tăvăli pe jos.
Iubesc expresia asta.

Băi, atât de tare mă identific cu artistul ăsta de n-am cuvinte.
Ce scrie el aș fi scris și scriu și eu.
Vizitează https://imicurgmuciideciexist.blogspot.com să vezi de n-am dreptate.
Poate nu aș fi imprimat mâna aia pe chitară, dar altele aș fi făcut.

Îmi plac toate cântecele lui, și de câte ori ascult unul, zic că ăla-i preferatul meu .
Apoi ascult altul, de fapt mă uit la video că nu știu dacă le-aș prețui așa de mult dacă nu aș vedea video-urile, și zic că ăsta-i de fapt acel cântec care-mi place cel mai mult.
Și tot așa.
Nu pot să mă decid.
Niciodată pentru că toate-s super faine!

Ia uită-te și ascultă versurile de mai jos.
Jur că exact așa gândesc și eu.
Chiar mă mic că nu mi-a venit mie idea să fac o poezie de genul.
Hm!



Îmi permiți să mă întorc la iUmor un pic? 
Trebuie să menționez juriul ăla pe care eu nu-l cunoșteam până să văd câteva bucăți din acest show. Cum știi, nu am televizor, nu citesc ziare, reviste, nu ascult radio deci nu știu nimic despre nimeni și nimic.
Mă refer la Mihai Bendeac.
Măi, omul ăsta nu se poate spune că-i frumos. Nu. Fără supărare.
Măi, dar de ce mi se pare atât de atrăgător? 
Ce naiba are? 
Vreau să zic, sunt disperată ori ce? 

Pfff.

***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *