Ajutor Umanitar - Mulțumesc Anion Care! - Există Oameni Buni

Câte persoane cunoști care au nevoie de ajutor? 
Bănuiesc că multe, mult prea multe. 
Ca și mine. Ce trist, nu?

De mică aș fi dat și cămașa de pe mine. 
Și am dat-o pentru mulți ani. 
Din nefericire, cămașa mea nu era foarte scumpă și nu a fost îndeajuns ori nu a ajuns la toți. 
Acum sunt aproape în pielea goală și nu mai am de unde da. 
Dar nu pot dormi liniștită știind că cei pe care-i iubesc suferă. 
Și-atunci am cerut ajutor altora în numele celor ce au nevoie. 

Nu am cerut bani, nu. Mulți oameni și multe companii se chinuie să stea la suprafață. 
Banii-s cu ciubote roșii. 

Am cerut produse. 
Comprimate din plante medicinale și absorbante, mai precis. 

Din 10 companii la care am scris, 2 mi-au răspuns și amândouă 2 au dat deja curs rugăminții mele trimițând pachete personalizate unei persoane care are mare nevoie. 
Mi-au dat lacrimile de bucurie. 

În această postare vreau să mulțumesc din toată inima mea companiei Anion Care care chiar în momentul în care scriu aceste rânduri, prepară un pachet cu tampoane. 


Mi-aș fi dorit ca și altele să răspundă și să dea curs cererii mele de ajutor căci produsele se consumă și este mereu nevoie de altele. 
Dar cum să convingi că de obligat nu poți și nici n-ai dreptul? 

Mulți nu te cred căci majoritatea primesc mii de cereri de acest gen pe lună. 
Nu poți ajuta pe toată lumea. 

Noi, oamenii fără o companie ne supărăm că patronii de companii devin bogați. 
Serios?! 
Tu ai vrea să muncești pe gratis? 
Ai vrea să te trezești la 4 dimineața în fiecare zi numai să ajuți pe alții? 

Dacă răspunsul tău e da, cum cred că e, de ce nu o faci?! 
N-ai cum și n-ai de unde? 
Și dacă compania e în situația ta? 

Nu numai noi avem probleme. Nu numai noi muncim și nu dormim noaptea de griji. 

Știi cât de greu să câștigă banii. 
De ce crezi că companiilor le este mai ușor? 
Ce crezi că oamenii din spatele acestor companii sunt roboți și nu au nevoie să-și plătească facturile? 
Da, poate unele companii exploatează orice și pe oricine pentru câștig. 
Nu știu și nu pot arăta pe degetul. 
Dar așa cum sunt oameni buni, așa sunt și companii bune care aduc un serviciu comunității și-și plătesc muncitorii. 


Mulțumesc, Anion Care. Din inimă.  

Dacă nu știi cine e și ce face Anion Care uite aici un citat pe pe site-ul companiei și video-ul de prezentare: 

„AnionCare nu este doar un alt producător de absorbante și produse de igienă intimă ci este, în primul rând, un pion activ în educarea publicului său cu privire la importanța sănătății intime și a modalităților de prevenție și protejare a acesteia.”



Apreciezi? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, etc. 

    ***
    Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
    Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
    Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

    Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

    Cum și unde găsești cărțile mele? 
    În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
    Sau apăsând pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Afirmații pozitive

    Contact

    Nume

    E-mail *

    Mesaj *