Mulțumesc pentru sprijin! - Există Oameni Buni - Cristina G.

Mai întâi de toate, te rog, te rog din toată inima mea să distribui acest (hashtag) #existaoamenibuni  pe orice rețea de socializare sau pagini personale ce ai. 


Scriind pe LinkedIn, mi-am dat seama că pare că mă concentrez mai mult pe tot ce mi se întâmplă negativ în cariera mea de scriitor.
Și nu-i corect.
Îmi pare rău și-mi cer mii de scuze celor care mă sprijină moral și fizic. 

M-am gândit foarte mult și am ajuns la această concluzie rușinoasă și dureroasă:

Este adevărat că sunt deosebit de puține întâmplările pozitive din cariera mea de autor.
Media este cam asta: 0,001% din care 0,001 reprezintă lucrurile pozitive și % (la sută) lucrurile negative.
Pe băbește așa: dintre 100 de oameni, mult mai puțin de 1 mă sprijină - restul îmi face rău.
Că dacă m-ar ignora și nu ar arunca cu noroi, nu ar fi în această „ecuație”.
Oare m-am exprimat corect ca lumea să-nțeleagă?
Mi se pare că m-am urcat pe oglinzi.
Dacă ai înțeles la ce mă refer, nu este greu să-ți dai seama de ce-mi vine natural să mă concentrez pe 0,001.
Diferență este colosală așa cum este și impactul.

Într-o lume în care este deosebit de greu, chiar imposibil, să răzbești singur în orice domeniu, 99,99% are o greutate monstruoasă. 
Este greu de dus în spate așa ceva.
Dar o fac că așa am ales.
De ce? 
Povestea e lungă.
Pe scurt: am un vis mai mare decât mine și scrisul este salvarea mea.

Contrar tuturor faptelor negative despre care scriu (câteodată) că mi se întâmplă în fiecare zi, nu sunt omul care vede paharul pe jumătate gol când de fapt este pe jumătate plin.
Nu. Din nefericire, îl văd exact așa cum este: gol.
De aceea m-am hotărât ca să-l văd așa cum merită pentru că muncesc pe brânci de atâția amari de ani. Nici nu mai știu pe ce lume trăiesc.

Că fericirea este o decizie. 

Această postare este pentru ei, cei care îmi dau curaj să merg mai departe și-mi demonstrează că oamenii buni există. 

Fac o listă de nume sperând să nu uit pe nimeni și să nu supăr pe cineva că am îndrăznit să fac asta.

În postările precedente am mulțumit oficial unor companii care m-au ajutat să ajut pe alții. Le doresc succes pe toate planurile. Pentru că Merită! 
Nu iau niciodată fără să dau. 

Aici menționez pe acei care mă sprijină regulat în public (pe Facebook mai ales) cu distribuiri, like-uri, comentarii pline de cuvinte de încurajare care înseamnă imens pentru mine.

  • Cosnete Cristina
  • Chiscovschi Teodor Aurel
  • Diana Chișcovschi 
  • Dora Butuc
  • Eugenia Sescu
  • Florin Macovei
  • Gabriela Farcaș
  • Mara Tănase
  • Maria Bacalu
  • Silviu Butuc


  • Orieta Dimadi cu Indrani Devi, care la fel ca mai sus, la cererea mea, a publicat o postare despre munca mea pe Casa Fericirii.


  • Prieteni în viața reală, surori, frați, nepoți, nepoate, strănepoate, unchi, mătuși, veri, verișoare și alte rude (și prin alianță) a căror nume nu pun în scris că sigur uit pe cineva și nu-i frumos. 

  • Și nu în ultimul rând, Adriana Nazarciuc cu Adenium despre care voi vorbi îndelung în viitorul apropriat. Va fi o surpriză de proporții. 

Fie ca universul să vă dea înmiit înapoi! 



***
Cum am zis, am mare, mare nevoie de sprijin, de aceea îndrăznesc să apelez la tine, om cu suflet. 

Tastează „cărți de Cristina G.” (neapărat cu punct după G.) și vezi ce rezultate îți apar. 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția lor?). 
Eu urmez regula de aur: „Dacă nu ai nimic frumos de zi, nu zi nimic.”

Orice cuvânt și act pozitiv îmi dă curaj să merg mai departe. 

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.


Iubire îți doresc! 
Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *