Thermoart Design: arta tâmplăriei funcționale și durabile

Ce fel de tâmplărie ai la casă (apartament, birou etc.)? 
De cât timp o ai? 
Cât îți ia să o îngrijești? 
Merită prețul pe care l-ai plătit pe ea? 

Dacă mă urmărești, știi că la sfârșitul lui martie (2019), o firmă din Gherăești a început construcția unei locuințe pentru mama, la cererea mea.

Cum am mărturisit în această postare, nu am avut niciodată în plan să fac o casă, așa că habar nu aveam ce trebuie să fac, cum, unde etc. Domnul constructor m-a sfătuit cu răbdare și m-a îndrumat în direcțiile juste.

Când a venit vorba de tâmplărie, am intrat în ceață totală.
Aș fi vrut tâmplărie din lemn masiv, că, asta sigur nu știi, am o diplomă de tâmplar. Eu. Ha!

Îți amintești de vremurile în care tâmplăria oricărei clădiri era, exclusiv, din lemn? 

Nici nu mi-a trecut prin cap că acum mai toată lumea schimbă tâmplăria de lemn cu tâmplăria din aluminiu, Pvc etc.
Am rămas în urmă cu tehnologiile de avangardă, cu noile obiceiuri... În fine.
Am discutat cu domnul constructor, cu fratele, cumnata, am citit păreri pe net.
Toată lumea excludea tâmplăria din lemn, mai ales în materie de ferestre.
Toți mi-au spus că tâmplăria din lemn nu izolează la fel de bine precum tâmplăria din Pvc (de exemplu), nici fonetic, nici termic.
Și aici a trebuit să le dau dreptate, că am observat și eu asta.
Și totuși nu eram chiar convinsă că nu vreau tâmplărie din lemn.
Apoi am cerut un preț pe o fereastră din lemn și-am amețit.
Nu zic că nu face toți banii, doar că nu am o avere la dispoziție. Dacă fac una, trebuie să renunț la alta.
Tâmplăria din lemn trebuie vopsită regulat. Iar mie nu-mi place să vopsesc în ruptul capului. Niciodată nu mi-a plăcut.

Thermoart Design: arta tâmplăriei funcționale și durabile

Și-atunci, am cerut informații despre firme care construiesc ferestre din Pvc.
În Gherăești sunt câteva (două sau trei, parcă) - chiar am mers și am văzut o lucrare făcută de una dintre aceste firme și arăta foarte bine, însă eu primisem deja niște răspunsuri de la firme din împrejurimile satului meu natal.
Iar apoi a venit un reprezentat al firmei Thermoart Design din Roman - care face fel de tâmplării - a luat măsurile, mi-a explicat cu răbdare diferențele dintre tâmplării, apoi mi-a făcut un deviz.
Domnul  reprezentat mi-a făcut o impresie deosebit de bună, însă nu am semnat un contract imediat.
Mi-am rezervat destul timp să mă gândesc și să testez în continuare terenul.
Până la urmă însă, mi-am dat seama că Thermoart mi-a oferit cea mai bună afacere: calitate și aspect la un preț mult mai atractiv decât celelalte firme cu care am discutat.

Noi, oamenii dorim să luăm cu puțin și să vindem cu mult.
Ai băgat de seamă? 
Dacă nu, observă-te pe tine când faci o tranzacție sau când vrei să angajezi pe cineva.
Este normal să vrem să plătim cât mai puțin, că banii nu stau într-un sac fără fund.
Dar toți muncim pe bani, nu pentru glorie.
Cum avem noi nevoie de bani, așa au toți.
Sau nu? 
Dar pentru că vrem să plătim mai puțin, câteodată - de multe ori din neferice - alegem o calitate inferioară.
Știu, că am văzut eu câte compromisuri a trebuit să fac cu locuința mamei.
Dar la ferestre și la ușile exterioare n-am putut să fac compromisuri.
N-am făcut compromisuri la fundație, la pereți, la încălzire, la electricitate și n-am făcut la tâmplărie.
Norocul meu că am vrut din start ferestre de culoare albă și le-am vrut simple, cu geamuri termopane (4 anotimpuri). Astea costă mai puțin, se știe.
Dar am vrut plase de insecte la toate, căci nu vreau muște prin casă.
Pereții ăia de un alb imaculat ar suferi îngrozitor dacă o muscă s-ar așeza pe ei.
Nu ar fi păcat să ne zgârcim la apă după ce am mâncat mici? 

Ferestrele se pot schimba în timp, sigur, dar este o muncă colosală. Se face un haos în casă, de nu te vezi.
Și asta este valabil pentru toate schimbările pe care le faci în casă, după ce ai construit-o.

Acum eu nu știu dacă ai de gând să construiești ceva sau să schimbi tâmplăria din lemn cu altfel de tâmplării, dar știu ce firmă ți-aș recomanda în aceste cazuri.
Și eu nu recomand decât un produs, un om sau o firmă cu care am lucrat și am fost mulțumită de felul în care am fost tratată - în primul rând - și apoi de raportul preț-calitate.

Firma Thermoart Design din Roman (județul Neamț), este o firmă serioasă, care se poate lăuda cu agenți care știu să trateze oamenii cu respect și considerație.
Pentru mine, respectul reciproc este fundamental în orice fel de relație.
Nu suport aerele de superioritate, impertinența și insolența din partea nimănui, oricât de meseriași ar fi ei.

Thermoart Design folosește tâmplărie din Pvc Gealan. În plus, ți-o și montează. 
Sigur ai auzit de Gealan.
Dar această firmă nu face numai asta, ci și tâmplărie din lemn masiv și multe altele.

Thermoart Design: arta tâmplăriei din Pvc Gealan

Uite ce am cules de pe site-ul firmei în legătură cu tâmplăria din Pvc:

Armatura
Pentru toate sistemele GEALAN se utilizează rigidizări din otel zincat din Germania, cu un strat de acoperire de zinc de 275g/m² și grosime minima de 1,5 mm. 
Același profil GEALAN poate avea mai multe posibilități de rigidizare, în funcție de solicitarea la care este expus. În cazuri speciale, pentru diminuarea coeficientului de transfer termic al ansamblului de tâmplărie, profilele componente pot fi rigidizate cu armături speciale din oțel zincat cu barieră termică.” 
Thermoart Design: arta tâmplăriei funcționale și durabile

În cazul în care nu știi la ce firmă să apelezi ca să-ți faci tâmplăria, din Pvc, lemn, inox etc., nu mai sta pe gânduri, căci recomand cu drag firma Thermoart.
Dacă vrei să afli mai multe, apasă aici

Iar dacă vrei să vorbești cu un reprezentant, sună-l cu încredere pe domnul Gabriel Beleuz, la numărul 0749879529. 

Update 2 februarie 2021
Nu știu dacă domnul Gabriel mai lucrează pentru Thermoart și dacă numărul mai este valabil. 
Oricum, găsești numerele de telefon pe site-ul lor (link-ul mai sus) sau contactează-i pe Facebook


Thermoart Design: arta tâmplăriei din Pvc Gealan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *