Dansul te scoate din depresie și te menține în formă - Zumba cu Andrei Oșanu

Cum am zis pe https://retetetrupsisuflet.blogspot.com, cel mai ușor, sigur și eficient mod de a slăbi și a te menține în formă este dansul.

Fotografie de pe Pixabay. Nu foarte mult zâmbet, dar în formă grozavă. Nu?

N-am să te țin mult, dar vreau să ți-l prezint pe Andrei Oșanu (sau Osanu - încă n-am înțeles).
Un instructor de Zumba care pune zâmbetul pe buzele tuturor celor care au norocul să se întâlnească cu el.

Eu nu l-am întâlnit. Nu. Eu i-am găsit video-urile pe YouTube în timp ce încercam să învăț populară (singură).
Am rămas fermecată de acest video pe care-l urmăresc de cel puțin 3 ori pe zi.
Asta când gătesc.

Picioarele mi se mișcă singure deoarece... hmm... sunt moldoveancă. Am dansul în sânge. Păcat că nu și-n corp (picioare).
Sunt anti talent al dansului popular, dar încerc.
Domnul Andrei Oșanu are multe video-uri cu diferite coreografii pe fel de fel de muzică, peste tot online.
Ba chiar mai mult, Andrei Oșanu a fost invitat la diferite transmisiuni de televiziune și se scrie despre el mai mereu.
A început de la 0 când habar nu avea ce era zumba și a ajuns aici. Dar nu se oprește.
Ador acești oameni!
Bravo!

Așadar, dacă ai probleme cu greutatea și/sau treci printr-o perioadă grea, apucă-te de zumba.
Singur/ă sau în grup. Cum vrei, cum îți e mai la îndemână, sau cum te simți în stare.
În grup e mai mare distracția - asta dacă participanții nu sunt geloși, invidioși, și răi la suflet.
Dar poate ai noroc și găsești oameni buni cu care să te împrietenești și să dansezi până-ți curg apele de pe tine.
O să dormi extraordinar de bine după un așa exercițiu care-ți face numai bine.

Și vezi că zilele astea îmi ies mai multe cărți de auto ajutor în limba română. Una este despre cum să te menții în formă mâncând ce vrei.


***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate inițiativele interesante ce lansez.  
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

***
Lista cărților mele în caz de ești interesat. Când le cauți pe orice motor de căutare, adaugă și numele meu: Cristina G. (cu punct la final).

În Română
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete, și Aperitive Reci
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Dulciuri Varie
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
  • Epoca de Aur – Amintiri din Copilăria Comunistă - Coming Soon
  • Trucuri Naturale de Frumusețe și Sănătate
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist 

În Engleză
  • Half my Age plus Seven – A Sinful Confession 
  • Half my Age plus Seven – Too Good to be True 
  • iLive
  • God is Weary 
  • Oranges at Christmas in a Communist Country - 2nd Edition
  • Ten Years in Italy, Three Weeks a Human 
  • Humans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness
  • Racism Without Racists – The Truth about Immigration
  • childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia
  • Author for Life or for a Living? 
  • It's Never Game Over – An Informal Self-Help publication 
  • SOS – Single or Scotch? - Coming Soon
  • Nobody Cries - Coming Soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *