Îți plac bijuteriile vintage făcute la mână? - Indrani Handmade

Întotdeauna am apreciat lucrurile făcute la mână.
Eu n-am talent creativ în această direcție.
Tot ce pot să desenez este o casă cu acoperișul din flori.
Încă îmi amintesc cum educatoarea de la grădiniță m-a întrebat unde am văzut eu case cu acoperișul plin de flori.
N-am știut ce să-i răspund.
Oare văzusem? 
Bineînțeles că nu în viața reală, însă nu-mi amintesc nici să-mi fi imaginat așa ceva.
Poate am uitat că am avut imaginație. Ori naiba știe ce-am avut în cap. A trecut mult timp de-atunci.

Să mă întorc la bijuteriile handmade.
Vreau să-ți prezint munca extraordinară a unei românce, Orieta, care face de toate:
  • cercei, 
  • brățări, 
  • coliere, 
  • mărțișoare, etc. 
Majoritatea modelelor sunt inspirate la tradițiile românești. 
Dacă ești patriotic, apreciezi, sunt sigură.



Personal, am rămas mută de uimire.
Câtă creativitate, ce curaj, ce idei, ce minunății!!! 



Din ce sunt făcute aceste bijuterii?
Argilă polimerică, jad, cupru și alte metale care nu ruginesc.
Știai că cupru face bine corpului?
Dacă nu, ai aflat acum.
Deci nu numai că-s unicat, frumoase, minunate dar fac și bine!
Ce vrei mai mult de la o bijuterie?

Ba mai mult, pe Indrani Handmade găsești și poșete croșetate, și o altă persoană deosebit de talentată, pictează pe bluze, fuste, rochițe.
Și mai și... vreau să zic, toate aceste obiecte fabuloase sunt unicat! 

Fotografii de pe IndraniHandmade

Cuvintele sunt de prisos.
Aruncă tu o privire și vezi cu ochii tăi să nu crezi că exagerez.
Apasă pe acest link să intri într-o lume absolut minunată.




Apreciezi? 
Nu ezita să susții Indrani Handmade cu un like, comentariu, etc. 

    ***
    Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
    Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
    Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

    Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

    Cum și unde găsești cărțile mele? 
    În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
    Sau apăsând pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    ***

    Ești interesat de cărți de rețete? 
    Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
    Scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate pe Amazon, Google Books, Draft2Digital, etc.

    Uite titlurile:
    • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
    • 41 de Rețete fără Gluten
    • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
    • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
    • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
    • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
    • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Afirmații pozitive

    Contact

    Nume

    E-mail *

    Mesaj *