Auchan: Tot ce ai nevoie direct acasă (gratis)

Nu știu tu, dar eu iubesc să fac cumpărături online.
În special, pentru că nu-mi place aglomerația din magazine.
Apoi, pentru că-n satul meu nu sunt destule supermarket-uri, ca să am de unde alege.
Nu mă plâng, nu.
Sunt destule magazine-n Gherăești (Neamț), dar parcă tot prefer să mă plimb printre rafturile magazinelor virtuale.
Mi se pare că sunt mai multe produse, mai multă libertate de alegere și nu în ultimul rând, mai multe oferte și reduceri.
În plus, nu am mașină și să car în cârcă 5-6 sacoșe nu-i chiar minunat. Nu-mi surâde idea. Am cărat destul în trecut.
Dacă plătesc un taxi unde ajung? 

Și-apoi, cel mai mult iubesc că nu trebuie să stau la rând atunci când plătesc.
Mi se face rău, fizic, când stau la coadă.
Nu știu dacă este ceva neplăcut pentru orice om sau doar pentru acei care au pierdut, poate, ani de zile stând la cozile magazinelor comuniste.
Coadă la pâine, coadă la lapte, coadă la ouă, coadă și bătălie la carne și tot așa.
În „14 nuanțe de roșu” am scris că am avut norocul să nu trebuiască să cumpărăm ouă și lapte. Cei mai mulți români au irosit mare parte din timpul lor la tot felul de cozi... că nu exista magazin la care să nu fie coadă în Epoca de Aur.

Am o repulsie pentru cozi, de acea prefer oricând să fac cumpărături online.
Obiecte de îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, cosmetice, alimente, băuturi, electrocasnice etc. Orice, practic.

Iubesc să fac cumpărături, stând acasă, departe de vânt, frig și ploaie, dar... că există un mare „dar”, de multe renunț să finalizez comenzile când aflu care sunt taxele de transport.
Știu, nu-i corect, căci firmele de curierat trebuie să-și câștige existența.
Însă chiar trebuie să fie așa de mari la unele magazine?

Uite, dacă comanzi online ultima carte ce am publicat (14 nuanțe de roșu), plătești 25 de RON taxă de transport.
Glumești? 
Păi cine își permite așa ceva? 
Mai pui 5 RON și cumperi două exemplare.
E clar că nu o să vând niciodată un exemplar. Poate... zic poate am norocul să se rătăcească vreunul printre alte cărți.
Și asta numai dacă costul livrării rămâne invariabil cumpărând mai multe cărți (ori produse).
Mai bine vii să o cumperi direct de la mine (Gherăești/Neamț) și cu autograf la cerere. 
Să știi că merită!
Și poate stai și la un pahar de vorbă cu draga mea mamă (are 84 de ani). S-ar bucura infinit.
Bătrânii iubesc să întâlnească persoane noi.

În fine, costul livrării mă descurajează dacă nu cumpăr mai multe produse la ofertă, ca să să amortizeze prețul final.

Și-atunci când dau peste un magazin care oferă transportul gratuit la cumpărături de peste 100-200 de RON (și plata ramburs), îl țin aproape și le spun celor dragi despre el.
Mai cu seamă dacă experiența este deosebită.

Cadouri de Craciun-Auchan-Tot ce ai nevoie direct acasă (gratis)


De curând, am căutat un vas de lut pentru a-l folosi în cuptorul termosemineului despre care am vorbit aici.
Știu că acestea se comercializează în piețe, pe marginea șoselelor și-n magazinele tradiționale, dar eu nu prea ies din casă, în general.
Și-n perioada asta nu am nici mașină. Nu mi-ar plăcea să-l car în brațe.
Așa că am deschis laptop-ul și m-am pus pe treabă.

Motorul de căutare m-a trimis pe Auchan.ro, deoarece acesta comercializează exact ce aveam nevoie, și, surpriză-surpriză, la preț redus!

Cadouri de Craciun-Auchan-Tot ce ai nevoie direct acasă (gratis)

Când am văzut că oferă și livrarea gratuită la cumpărături de peste 200 de RON, în 30 minute am făcut o comandă.
Aveam mare nevoie de diferite produse alimentare și cadouri pentru Crăciun, așa că mi-a prins tare bine descoperirea asta.

Imediat ce am plasat comanda, m-a sunat un angajat să-mi zică că unul dintre produse nu mai era disponibil. Am cerut altul la schimb.
Și a doua zi, mi-a ajuns acasă. Mai multe cutii și totul împachetat cu mare grijă.

Am rămas foarte plăcut surprinsă de serviciile oferite de acest magazin internațional (francez, mi se pare).
În România, îmi pare rău să spun, rar dai peste un serviciu pentru consumatori atât de respectuos și amabil.
Dacă nu au un răspuns imediat la întrebările tale, se scuză politicos, apoi se informează și te sună înapoi cu zâmbetul pe buze.

Dar chiar dacă ar fi trebuit să plătesc transportul pe Auchan.ro nu ar fi fost mare lucru, deoarece costă doar 10 RON.
Puține magazine cer un preț atât de mic pentru livrare.

Eu sunt obișnuită cu viața în străinătate și tot timpul fac comparație între magazinele englezești (sau italienești) cu magazinele și taxele românești.
Dar, mai ales, compar serviciul pentru consumatori.
Este o deformație profesională.
În Anglia, munca mea consta în a analiza serviciile de consumatori și a oferi soluții la lipsurile lor. 
Știu exact cum trebuie să se comporte un angajat al oricărei firme, pentru că am lucrat în acest domeniu mai mult de patru ani.

Recomand Auchan din toate motivele de mai sus și pentru că s-au dat peste cap să găsească o rezolvare mai mult decât satisfăcătoare la problema pe care am expus-o.
Nu pot să nu apreciez un cadou oferit cu zâmbetul pe buze când mi se oferă.
De lacrimi, nervi, lipsă de respect și profesionalism este plină lumea.

Pe Auchan găsești multe lucruri necesare, însă mie mi-ar plăcea să pot cumpăra fructe, legume și alte produse perisabile de pe Auchan.
Înțeleg însă că riscul să se deterioreze în timpul transportului este mare.
Chiar și așa, voi rămâne un client fidel toată viața mea.

Asta ar trebui să fie experiența fiecărui consumator din întreaga lume, dar, în acest caz, din România.

Mulțumesc din suflet angajatorilor de la Auchan Bacău pentru produsele împachetate minunat și serviciului de consumatori din București pentru profesionalismul de care au dat dovadă.
Datorită vouă Moș Crăciun va fi darnic anul acesta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *