Cleopatra & Pavel Stratan - Acrobații melodici

Am decis ca pe acest blog să promovez oameni pe care-i stimez, respect și admir.
Majoritatea vor fi români (sau moldoveni) dar și artiști internaționali.
În plus, voi promova diferite persoane care nu fac parte din aceste categorii.

Acum eu nu știu dacă-mi place de Stratan pentru că-i moldovean și-i iubesc accentul, dar știu precis că-mi place de el pentru că face cântece cu versuri super mișto.
Din nou, artistul ăsta este moldovean. Moldovean de peste Prut.

Nu-mi spune că n-ai idee despre cine vorbesc.
Hai, nu fi așa.
Știi melodia Ghiță, nu?
Fetița asta super faină îi odrasla lui.


Dar ca să afli cine-i tatăl Cleopatrei, ascultă și urmărește video-ul ăsta și zi-mi dacă nu-i super tare.


Dacă asculți cu atenție versurile la orice cântec pe care-l are singur ori în duet, îți dai seama că spune lucrurilor pe nume într-un mod glumeț.
Spune ce doare pe fiecare dintre noi.
Absolut fenomenal.
Un fel de Fără Zahăr, dar altfel.
Are sens?
N-are, dar are sare.
El le cântă cu glumă dar sensul e foarte serios.

Am ascultat câteva cântece pe care le are în duet și-am ajuns la concluzia că trebuie să fie scrise toate de el. N-am căutat că-mi ia prea mult timp. Însă versurile sunt stilul lui.
Poate le-a scris cu alții împreună însă, după mine, el a venit cu ideea acestor duet-uri.
Multă muncă grea, sacrificii și suferință = Promovare.
N-am cum să nu-l respect și admir.

Du-te pe YouTube și caută-i numele. Apreciază ce-i frumos și cine lucrează cu adevărat să ajungă unde este.

***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *