Bunătăți din Pildești: Hai la zmeură biologică!

Nu știu tu, dar eu ador zmeura. Nu există un fruct mai aromat pe la noi, zic eu.

Când îi văd culoarea aia roz, zâmbesc fără să vreau.
Rozul este terapeutic, te liniștește și-ți insuflă iubire.

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești

Știai că există și zmeură galbenă?  
În Anglia am văzut pentru prima dată. Nu mi-a venit să cred că-i zmeură!
Mi se pare că fructele galbene au o aromă și mai delicată decât cele roz.

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești

Când eram mică, abia așteptam pachetele de la Ana, a doua născută, care locuia la Zărnești (pe lângă Brașov). Le așteptam pentru că Ana ne trimitea întotdeauna dulceață de zmeură, printre altele.
Ce sărbătoare!
Nu sunt fan dulcețuri în general, dar dulceața de zmeură este... altceva!
O delicatesă unică. Cea mai parfumată și cea mai delicată dulceață.
Mamă, cum plezneam semințele alea printre dinți...
Și parcă fiecare sămânță mică-mică avea încapsulat în ea cascade de arome.

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești
Fotografie de pe Pixabay
Pe vremea lui Ceaușescu nu existau multe plăceri așa.
Nu-mi amintesc sigur, dar cred că am scris despre asta în 14 nuanțe de roșu.

Ana culegea zmeura dintr-o pădurice din apropierea orașului.
Ca să strângi câteva kilograme de zmeură îți ia mult, mult timp.
Și-n păduricea aia exista riscul să dai nas în nas cu ursul. Știu, că am fost și eu odată și cum știam de posibilitatea asta, când am auzit un zgomot mai puternic așa, am rupt-o la fugă printre arbuștii de zmeură de nu m-a mai prins nimeni până acasă. Am făcut câteva tumbe și nici nu știam unde-i apartamentul surorii, dar l-am găsit. Habar n-am cum!
Și-am scăpat și de urs. Păcat că s-a dovedit a fi un... câine al unei vecine. Și era mic, mic de tot.
În fine, pentru mine, câine sau urs totuna era.

Nu știu dacă sora mea mai merge prin pădurici, dar știu sigur că dacă ar fi aici, în Gherăești (județul Neamț), ar merge la Pildești după zmeură.

Da, pentru că în Pildești există o familie care are o sumedenie de plante de zmeură. Zmeură biologică. Adică nestropită/netratată cu nimic altceva decât cu apă.
Și oamenii ăștia gospodari și super harnici îngrijesc plantele astea cu mare iubire, și când fructele aromate încep a se pârgui, ei le culeg cu grijă și le vând la doritori.

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești

Sezonul e în toi.
Comenzile se fac la numerele de telefon:
  • 0787624472 
  • 0765117027
🤗 sau direct pe pagina de Facebook: Bunătăți din Pildești.

Sună sau scrie și comandă cu încredere.

Condiția este să le preiei de la domiciliul cultivatorilor.

Dacă nu știi unde se află satul Pildești, află că este la vreo 10 km de Roman, înspre... Gherăești.
Ha! „Să-mi bag și satul în seamă”.
Și, crede-mă, Pildești (ul) este un sat care merită vizitat. O localitate deosebit de îngrijită și emancipată.
Ia-ți familia și faceți o plimbare prin zonă - seara, în weekend - aveți ce vedea. Garantat!

Să nu mergi pe nepusă masă după zmeură, pentru că recoltarea durează ceva timp.
Proprietarii le culeg și le aranjează frumos în cutii, înainte ca tu să ajungi la sursă.
Plătești (12 Ron kilogramul), le ei și le mănânci. Pe loc sau mai târziu.

Ori faci:
  • dulceață, 
  • tarte, torturi, prăjituri, muffins, 
  • zmeurată, 
  • înghețată, 
  • iaurt,  
  • smoothie și orice altceva îți poftește inimioara. 
Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești

Eu am mâncat din zmeura asta și... mamă, ce bună e!
Mai ales că a fost gata culeasă.
Nu trebuie să te înțepi, să pierzi vremea sau se te bată soarele în cap.

Am făcut și smoothie (iaurt + zmeură).
Delicios este puțin spus!!!
O băutură care te răcorește și te binedispune nu numai fizic, dar și spiritual.

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești
Fotografie de pe Pixabay. Ăștia au aruncat zmeura în nisip! Ce risipă! Și bețigașele ale-s din plastic! Văleu!
Am avut norocul să o cunosc pe Marinela, fiica acestor proprietari de zmeură, și pot să spun cu mâna pe inimă că oamenii ca dumnealor sunt cu ciubote roșii. Adică se găsesc rar.

De ce recomand Bunătățile din Pildești
Pentru că merită!
Oamenii gospodari, harnici și cinstiți sunt slăbiciunea mea!

Poate prietenii sunt interesați. Fă-le o favoare și distribuie acest material. N-ai de unde să știi.
Nu că ar duce Bunătăți din Pildești lipsă de clienți, au, Slavă Domnului, dar prietenii tăi ar beneficia. 

Recomandare de Cristina G. Gherghel din Gherăești
Hai, noroc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *