Roman de Dragoste Gratis - Half my Age Plus Seven by Cristina G.

— Știai că sunt scriitor? 
Să nu zici că nu...

Hai bine, zi. Oricum n-am ce să-ți fac. Poate nici nu-ți place să citești. 

Dar dacă-ți place, atunci, ai noroc pentru că azi, romanul de dragoste Half my Age Plus Seven - A Bristish Romance este absolut GRATIS. 

Vezi că are și un trailer beton la final acestei postări. 

Da, du-te pe Amazon și descarcă-l imediat. 
Citește-l când vrei, nu-i urgență. 
Numai să-l salvezi pe aparatul tău. Adică pe PC, laptop, telefon deștept, tabletă, reader, etc. 

E în engleză, da, dar e pe înțelesul tuturor. Bine, trebuie să știi ceva engleză ca să-l înțelegi. 
Însă dacă studiezi engleza, este perfect. 

— Știi cum să-ți îmbunătățești engleza rapid și necostisitor? 
Citind cu voce tare pentru 10 minute pe zi. Dacă vrei să citești mai multe minute, poți să o faci. Dar când citești cu voce tare, o să te doară limba. 
Te obișnuiești, evident, și-n fiecare zi vei citi mai mult și mai bine. 

— Ce mai aștepți? 
Descarcă-l rapid că nu e gratis în fiecare zi. 

Nu, mă, nu. Nu este nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont gratis pe Amazon.com.

În zilele următoare, până la sfârșitul lunii martie, aproape toate cărțile mele vor putea fi descărcate gratis. Stai cu ochii pe pagina mea de Amazon. 

Și înscrie-te la scrisoare pentru că-n curând voi publica cărți și-n română. 
— Nu vrei să fii primul care află? 
Eu zic că da. 
— Știi de ce? 
Păi... în primul rând pentru că meriți. 
Și-apoi pentru că voi oferi o sumedenie de cărți normale (nu electronice) cititorilor mei. Ba chiar mai mult, voi lansa și concursuri cu premii fel de fel, nu numai cărți. 

Te anunț imediat ce ies pe piață. 
Sunt foarte entuziasmată! 
Și sunt sigură că vei fi și tu! 

Ah, uitam, înscrierea va fi pe eumerit.blosgpot.ro
— De ce pe eumerit și nu aici? 
Pentru că nu este foarte simplu să te ocupi de mai multe liste. Am 20 bloguri, scriu romane și mă duc și la servici. Crede-mă, nu-mi mai ajunge timpul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Afirmații pozitive

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *